To do-list: Uke 20

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig var 17. mai-uka her! Og for en deilig uke det skal bli. Jeg kommer til å ha fri fra onsdag og til neste mandag, så det blir en skikkelig ferie på meg! Likevel er det mye å gjøre de neste dagene, for alt må være klart til den store dagen. 

Det er godt å være i gang med rutiner og gjøremål igjen, for jeg har latt det passere mye. Nå som overskuddet er på plass igjen kan jeg fokusere på å få ting gjort.

Dette er det jeg har planlagt å gjøre denne uka: 

✓ Ukeshandel

✓ Vask bad

✓ Støvsug

✓ Bytt håndklær

✓ Vask klær

✓ Vann blomster

✓ Vask og rydd bilen

✓ Vask gulvet

✓ Bak kake 

✓ Gjør alt i stand til feiring

 

Dette er en uke jeg ser veldig fram til, og håper noen av dere gjør det samme. Det er hva man gjør det til selv, og bare å se på togene på NRK er jo koselig nok! Håper alle får en superduper uke, og vi krysser fingrene for toppvær på torsdag!

4 thoughts on “To do-list: Uke 20

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top