Uka som gikk – Uke 35

Akkurat nå

Akkurat nå nyter jeg en helt rolig søndag! Jeg har akkurat sett på gårsdagens episode av “Skal vi danse” og den skuffet definitivt ikke. Nå skal jeg bare nyte helgas siste fridag, og utsiktene er gode. Været er på topp, og det er ingen ting som tilsier at høsten er over oss! 

 

Ukas høydepunkt

Filmkveld etter taco, liggende på et hav av puter og tepper sammen. Det var noe annet enn å ligge på sofaen. På en måte føltes det som at vi kom enda nærmere hverandre, og det var lunt og varmt og koselig. Så små ting som skal til for å skape ordentlig glede og nærhet! Kanskje det blir en fast fredagstradisjon? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

I går hadde vi besøk av mamma, pappa og lillebroren min, og vi fikk brukt den nye grillen. Det var sikkert over tjue grader ute, så det passet jo perfekt! Jeg er veldig glad for at foreldrene mine bare bor et par timer unna, slik at det er mulig for dem å komme på slike middagsbesøk. Det var veldig koselig! 

 

Ukas mest leste innlegg

Innlegget som faktisk ble mest lest denne uka var innlegget der jeg viste fram den fine, nye skjorta jeg har kjøpt på Fretex! Det er veldig bra at så mange var interessert i den, og kanskje også blir inspirert til å kjøpe mer klær brukt. Innlegget kan leses her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas serie

Ingen andre ringere enn “Skal vi danse”! Jeg elsker deltakerne i år, det er så mange kule, koselige og bra personer med i år, og jeg gleder meg veldig til å se utviklingen til alle sammen. Jeg har gledet meg til serien skal begynne igjen, for jeg blir så inspirert av hele konseptet. Jeg går rundt og danser for meg selv og drømmer at jeg er med i hele glitter-og-glam-showet. 

 

Ukas film

Definitivt “Hunger Games”. Vi så den på fredag, og det er altfor lenge siden jeg så den sist. Det er en så gripende og fin film, og gir et veldig viktig og kritisk blikk på hvordan verden vi lever i. Og ikke bare er budskapet bra, hele filmen er sterk, vond, hard, fin, romantisk og sår. En film jeg klarer å se uten å ta fram telefonen en eneste gang. I tillegg er skuespillerne perfekte for rollene og utrolig dyktige! 

Bilde merket for gjenbruk

Ukas måltid

Etter familien min hadde reist i går, dro jeg og Øystein ned til de som bor under oss for et lite besøk. De hadde lovet oss at de skulle servere oss Skiens beste pizza, og det skuffet ikke! Det var pizza med pommes frites på, og et hav av kebabkjøtt. Bunnen var perfekt tynn og sprø, og det var en av de saftigste pizzaene jeg har smakt, på tross av hvor utrolig mye fyll det var på. For alle som skal spise take-awaypizza i Skien, så anbefaler jeg pizzaene på Campino!

 

Ukas jobbøyeblikk

På onsdag ble jeg og en annen kollega sendt på noe som heter Pecha Kucha Night her i Skien for å se på foredrag og å mingle. Konseptet er at alle foredragsholderne skal ha 20 slides, og bare snakke i 20 sekunder per slide. Det skaper effektivitet og man får ordentlige oppsummeringer av mange forskjellige, spennende temaer. Det var veldig gøy, inspirerende og lærerikt! 

 

 

 

Hvordan har din uke vært

6 thoughts on “Uka som gikk – Uke 35

  1. Så fin uke du har hatt! 😀 Min uke besto av en del besøk på legevakten, å en del telefoner med legevakt, sykehus og fastlege! 🙂 Så kan ikke akkurat si at jeg har hatt den beste uken på lenge!:D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top