Uka som gikk – Uke 29

Akkurat nå

Nå har vi for tiden besøk av Øystein foreldre og lillebror. Foreldrene sover på hotell i byen, og lillebroren sover her på gjesterommet. Det er så koselig å kunne tilby noe mer enn bare en sofa å sove på! Vi har akkurat vært på fjelltur i nærheten, og etterpå skal vi grille. Vi har fått grill i innflyttingsgave av foreldrene til Øystein, og det var sykt snilt! Det var over all forventning, og vi kommer til å bruke den ekstremt mye framover. Gleder meg allerede til første grillfest!

 

Ukas høydepunkt

Jeg syns det å ha fått tilbringe så mye tid med hele familien min, bare oss, har vært helt uvurdelig. Det er ingen ting som topper det! Jeg er så glad i dem alle sammen, og så takknemlig for alt de gir meg. Vi kan diskutere så busta fyker, men være lite gode venner igjen etterpå, og det er helt fantastisk. Det har vært (nesten) tre dritbra uker sammen, og det er litt vemodig at sommerferien er slutt, slik at det er lenge til neste gang. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

I går dro pappa, mamma og lillebroren min innom her på veien hjem fra Portør, og jeg satte over kaffe, kjøpte kjeks og brukte det fineste serviset fra farmor. Det var kjempekoselig å ha alle, både mine og Øysteins foreldre, samlet i sofaene og drikke kaffe og spise kjeks. Jeg føler meg så gammel, men det var definitivt koselig, hahah!

 

Ukas stolthet

Det er viktig å skryte litt av seg selv, og det skal jeg gjøre nå igjen. Jeg er så stolt av at jeg tok meg tiden og slitet til å bygge en egen TV-benk, og at den ble såppas bra. Det hadde jeg faktisk ikke trodd, hvertfall ikke under prosessen. Det så mørkt ut en stund, men jeg er så sykt fornøyd med resultatet. Jeg gir meg selv en stor klapp på skulderen, og innrømmer at jeg er dritfornøyd. Du kan lese hvordan jeg lagde den her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Det mest leste innlegget denne uka var innlegget jeg skrev i går, og det er også ukas stolthet. Det er min DIY for å lage TV-benk! Linken ligger over. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas gave

Ukas gave er definitivt grillen! 

 

Ukas middag

Det er mange måltider som konkurrerer denne uka. Vi har spist reker på brygga, blåskjell, grillmat på verandaen og fiskegryte på Portør pensjonat. Jeg vil ikke måtte velge, og siden det er min blogg bestemmer jeg at jeg ikke trenger det heller! Dette har vært en super matuke rett og slett. 

 

Ukas bilde

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Hvordan har din uke vært?

2 thoughts on “Uka som gikk – Uke 29

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top