Oppskrift: Piña Colada

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg var alene hjemme for noen uker siden, lagde jeg meg en piña colada og nøt en kveld for meg selv. Jeg syns det er så godt! Ananas og kokos sammen gir meg så sommerstemning, og det ble spesielt godt sammen med vannmelon. Og det beste er at det er kjempelett å lage!

Du trenger absolutt ikke å ha alkohol i den heller for at den skal være god. Uten rom blir det fortsatt en god og forfriskende sommerdrink.

 

Ingredienser

– 2 deler kokosmelk

– 2 deler ananasjuice

– 1/2 del limesaft

– 1 del hvit rom (kan sløyfes)

– Isbiter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Framgangsmåte

1. Hell alle ingrediensene oppi en shaker (jeg bruker bare en alminnelig shaker til proteinshake).

2. Shake drinken fyldig.

3. Hell innholdet i den mest sommerlige koppen du har.

4. Kos deg!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en super lørdag!

6 thoughts on “Oppskrift: Piña Colada

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top