9 ting jeg vil gjøre i april

dav

1. Dra til Portør

Portør er min favorittplass på jord! Det ligger utafor Kragerø og er det vakreste stedet som finnes. Jeg har sett på Camp Kulinaris, og lengtet etter å dra dit nå en stund (programmet er filmet 50 meter fra hytta vår). Og nå har jeg jo bil, så hvorfor ikke dra dit for en hyttetur? Det skjer! Og jeg gleder meg skikkelig!

dav

2. Trene minst tre ganger i uka

Nå er jeg gira på å komme meg inn i treningsrutiner igjen. Jeg hadde noen bra uker forrige måned, men også mange dårlige. Så nå skal påskegodteriet forbrennes! Jeg er ordentlig motivert for å komme i gang med treningen igjen, men legger lista på et nivå som jeg skal klare å holde.

3. Bake kake

Jeg liker å bake og jeg liker kake, så det skal bli kakebaking denne måneden! Forrige måned ble det gulrotkake, og denne måneden vil jeg kanskje ha eplekake? Det er nøyaktig et år siden jeg bakte eplekake sist, faktisk! Det kan også hende jeg må lage ostekake, for det er favoritten til samboeren min.

sdr

4. Ha lønningspils med jobben

Det er koselig å finne på noe sosialt med jobben innimellom, og denne måneden skal vi ha lønningspils. Det er alltid god stemning!

5. Feire Øysteins bursdag

Samboeren min har bursdag denne måneden! Hurra! Jeg elsker ikke bare min egen bursdag, jeg elsker også andres. Det skal bakes kake, kjøpes inn gave og feires med øl og god mat. 

6. Spare til turutstyr

Som jeg skrev i forrige innlegg skal jeg få skaffet litt ordentlig turutstyr. Det er jo kjekt å ha, og man har det jo i mange år framover! Opplevelsene på tur blir mye bedre når man har ordentlig utstyr. Da er det bare å opprette sparemål!

7. Kjøpe kamera

Min 100 dagers shoppestopp går ut denne måneden, samtidig som sparemålet på et bra kamera blir nådd. Så jeg skal se etter et lite brukt, bra kamera som fortsatt har garanti og kvittering til en langt billigere penge enn et nytt kamera. Man kan gjøre mange gode kupp når man vet hva man skal se etter!

8. Redde min flamingoblomst 

Den stakkars flamingoblomsten min har det virkelig ikke bra. Den trivdes såå godt da jeg bodde i Bø, men nå er den bare deprimert og trist. Jeg må prøve å potte dem om og finne en annen plassering for den eller noe. Jeg fikk den av mamma da de flyttet i mindre hus, så jeg har ikke lyst til å gi den opp!

sdr

9. Ha hemmelig møte

Hehe. Jeg og noen på jobben har et helt hemmelig prosjekt på gang. Vi skal ha vårt første møte nå denne måneden. Møtet er oppgitt i kalenderen som “Hemmelig møte”, så ingen skal vite hva slags prosjekt vi har. Det blir spennende å avsløre det! (Ikke få høye forhåpninger, det er ikke store greier, bare for gøy).

 

Ha en superfin siste feriedag for påsken!

12 thoughts on “9 ting jeg vil gjøre i april

  1. Ååh, så mye fint du har å glede deg til i april! Spennende med nytt kamera og hemmelig møte, og du får ha masse lykke til med treningen 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top