Uka som gikk – Uke 11

Ukas høydepunkt: 

Egentlig har hele denne uka vært et eneste stort høydepunkt. Jeg har hatt så mye energi, overskudd og har gjort så mye. Nesten hver dag har det vært mye å gjøre, og istedenfor at det har tappet meg for energi, har det gitt energi! Jeg har også endelig fått inn fire treninger, så jeg er veldig fornøyd på den fronten og. Det har vært en skikkelig bra uke, og nå er jeg helt klar for jobb igjen i morgen.

 

Ukas høydepunkt på jobb: 

Jeg fikk plassen til en på jobb på et lunsjmøte på torsdag. Vi fikk servert utrolig god mat og det var spennende og lærerike foredrag. Veldig gøy når det skjer litt sånne andre ting inni mellom.

dav

 

Ukas mest leste innlegg: 

Innlegget som fikk desidert mest klikk denne uka var det her om tips til å kunne gå med bare ankler. Lenge leve nylongsen sier jeg bare!
PS: Ikke frys på anklene om vinteren, da er det lett å bli syk.

dav

Ukas måltid: 

Nå er det Ibsen-dager i Skien. Det er en slags voksen form for studentukene. I den anledning har nesten alle spisestedene i området mat for 100 kr. Det er helt magisk! Derfor dro vi i dag på New Agra, som har den beste indiske maten. Det var veldig godt, og definitivt ukas beste måltid.

dav

Glemte å ta bilde av hovedmåltidet, men dette var tilbehøret.

 

Ukas treningsøkt: 

På torsdag prøvde jeg meg på en crossfitøkt etter å ha spist boller og mye dessert på jobb. Jeg la til enda mer til programmet jeg gjennomførte forrige uke. Jeg presset meg så hardt at jeg ble kjempekvalm, og måtte gi meg etter bare to runder. Jeg kunne rett og slett ikke fortsette, for da er jeg sikker på at jeg hadde kastet opp. Det var nok en god kombinasjon av mye “drittmat” tidligere på dagen, men også det faktum at det er veldig lenge siden jeg presset kroppen hardt. Når man blir kvalm er jo gjerne det fordi kroppen ikke er vant med å bli presset.

Det tok ikke mer enn en dag før den vendte seg til det, da. På fredag bestemte jeg meg for å prøve igjen og begynte første runde litt roligere enn forrige dag. Og jeg klarte hele programmet, alle fire rundene! Det var så deilig å få det gjort, og føle jeg fikk det til. Det var ikke noe problem. Kroppen vår er flink til å si i fra når den ikke har det så behagelig, men den er også veldig flink til å tilpasse seg. Så har du en dårlig dag på trening, prøv igjen i morgen! Litt trening er bedre enn ingen trening. 

Og så det er sagt, fredagstreningen var ukas trening!

 

Ukas serie

Vi har begynt å se en serie på NRK som heter “Monster”. Det er en veldig spennende krimserie med flinke skuespillere og bra plot. Gleder meg allerede til å se videre på denne!

 

Ukas glede

Pynte til påske!

dav

 

God søndag videre! 

 

10 thoughts on “Uka som gikk – Uke 11

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top