To do-list: Uke 35

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ny uke igjen, og nye muligheter til å oppfylle alle drømmene dine. Prøv i hvert fall å ha den innstillingen, for da kommer du en lang vei.

Denne uka begynner høsten etter en fantastisk deilig sommer. Det har vært en så bra sommer i år at det nå skal bli deilig å få litt høst. Jeg gleder meg masse til all kosen høsten har å by på, og jeg føler at hele høst-sesongen er en lang opplading til jula. Og ikke minst ser jeg fram til alt det morsomme som skal gå på tv! Høsten er definitivt sesongen for å se på TV med god samvittighet, og det trengs nå etter en sommer der hver eneste dag har vært “utedag”. 

Denne uka skal jeg litt forskjellig, både koselig og ukoselig. Det verste jeg skal denne uka er en tur til tannlegen. Jeg (som de fleste andre) hater det. Det er så unaturlig å la en fremmed stikke rare ting inn i munnen din og påføre deg ubehag og smerte, uten å få lov til å stritte imot. Men det skal sies, jeg er overlykkelig over å bo i Norge i 2018 når det kommer til tannlege… Her får vi i det minste bedøvelser, det er rent og det er proffe som utfører arbeidet. Tenk før i tiden, da var det smeden som trakk ut tennene du hadde hull i. Ugh! Jeg er overlykkelig over at jeg i det hele tatt lever på en tid vi har ordentlige tannbørster og tannkrem. Tenk på det du!

Utenom det er det dette jeg skal få gjort i løpet av uka:

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Vaske/rydde bilen

✓ Dra til tannlegen

✓ Utnytte helga til noe koselig

 

 

 

Ha en veldig fin uke!

 

8 thoughts on “To do-list: Uke 35

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top