Innspurt i bryllupsplanleggingen

Bryllupsplanlegging

I morgen er det tre uker til jeg og Øystein gifter oss! Det er helt sykt hvor fort det kommer til å gå. Nå er det bare mer og mer av de små kosetingene igjen som gjenstår, som å lage litt enkel pynt, kjøpe lys og servietter, scrapbooke for hyggens skyld, skrive tale og å gjøre klar spotifyspillelista. Nå har planleggingen blitt gøy igjen!

I går spraylakkerte jeg trillebåra ute og et par bilderammer, slik at de kan brukes som pynt i bryllupet. Det er ikke noe jeg noengang har tenkt på at er en greie man skaffer; bilderammer. Men alle mulige rare skilt om “Gjestebok”, “Alkoholfritt”, “Glutenfritt” etc, trenger jo små skilt, og da er det helt klart kjekt med bilderammer, så det ser litt pent ut. Jeg tipper Øystein hadde blitt fornøyd om vi bare klistret på noen post-it-lapper.

Jeg kom på nå at jeg må bestille glutenfri kake, det hadde jeg glemt å putte på lista. Det er så sykt mye man bare ikke tenker på, men som popper opp i tankene ut av det blå.

Nei, det er mye jobb å gifte seg, men det er jo heldigvis ganske gøy og kos også. Ha en goood helg!

Bryllupsplanlegging

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top