Bryllupsmorgenen

Bryllupsmorgen

En så perfekt start på en perfekt dag hadde jeg ikke kunne drømt om, og alt er takket være veldig gode venner.

Jeg visste tidlig i planleggingsprosessen at jeg ville starte dagen med minst forloveren min, og at vi skulle fikse oss sammen. Jeg tenkte meg også at det ville være fint å ha et par andre der til stede, og det ble det. Jeg kjøpte til og med slåbrok til Silje allerede for to år siden.

BrudebukettBrudebukettBrudeskoBrudesko

Dagen startet med at jeg sto opp alene og lot Silje sove videre. Vi hadde lagt oss sammen, siden Øystein var sendt av gårde til Jørgen for å fikse seg der. Jeg tok en dusj, brukte shampoo, balsam og en spray jeg hadde fått av Susanne for å få tykkere hår, satt på meg et par eye patches og lagde meg en stor kopp kaffe. Jeg nøt den stille og rolige morgenen for meg selv før Silje og Niklas (Siljes kjæreste, som var videofotograf gjennom dagen) sto opp. Caroline, som skulle ta bilder gjennom dagen, kom også, og fiksingen begynte for alvor.

BrudekjoleBrudekjoleBrudekjoleBrudekjoleKatt

Jeg skulle sminke meg selv, så jeg satt opp et speil midt i stua og lot alt av sminke være strødd utover bordet, for best oversikt.

Klokka ti dukket Elisabeth opp og lagde i stand frokost til oss alle. I tillegg løste hun en kleskrise Silje hadde, der det var desperat behov for sikkerhetsnåler. Hun kastet seg i bilen for å kjøre og kjøpe, slik at vi slapp å stresse med det ❤️ Frokosten var også dødsgod, og ble konsumert etter Susanne, min svigerinne, hadde kommet for å fikse håret mitt.

Jeg syns vi var en skikkelig god gjeng til slutt, og selv om Elisabeth måtte fly litt fram og tilbake for å hente ting, kjøre gjester, lage mat etc. var jeg glad hun fikk litt tid til å være med oss. Silje var en god støtte, sminkepartner, mimosapåfyller og bestevenn, Caroline knipset nydelige bilder, Niklas fikk filmet alle viktige sekvenser av tiden vår sammen og Susanne lagde verdens vakreste hårfrisyre.

BryllupsmorgenBrudesmykkerBryllupsmorgenBryllupsmorgenBryllupsmorgenBrudehårBrudehårBrudehårBrudehårBrud og forloverBrud og forloverBrud og forlover

Til slutt var vi klare for å skifte, og Susanne, Niklas, Elisabeth og Caroline dro til kirka og ble byttet ut med pappa som kom for å hente oss. Vi fikk pustet ut noen minutter hjemme før vi satt oss i bilen for å kjøre til kirka ❤️

Brud og forloverBrud og forloverBrud og forlover

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top