Høydepunkter og prestasjoner i september

 

 

Vi fikk stue

Stue

Seriehøsten begynte

Serie

Jeg nøt de siste utedagene på verandaen

Veranda

Venus har ikke haltet. Kanskje første hele måned på et halvt år?

Katter

Jeg fikk nytt hår

Nytt hår med pannelugg

Vi nøt høsten

pai

Jeg gjorde gode kleskupp på tise. Antrekket nedenfor hadde fortsatt lappen på 😎

Dress fra tise

Jeg fikk hjelp av Daniel til å skaffe ved da Øystein var bortreist. Takk, Daniel!

ved i en haug

Vi feiret bursdagen til min bror Jonas i Portør

blåskjell

Portørkino

hjemmekino

Jeg og Rikke trente masse

Fliseklemmer

Jeg var på 50-årsreunion med Kroa-folk

Elise og Elisabeth

Vi feiret Daniels bursdag

Daniel og Elise

Vi fikk soverom!!

Soverom

Jeg fyrte opp i peisen for første gang

Peis

Jeg satte opp et minikontor på gjesterommet

Kontor

Kattene trives i nytt hus

KatterKatter

Lønningspils på jobb og digital vinkveld med Silje, men ingen av delene tok jeg bilde av 🙁

 

Stueimpro hos Lucy (@mikrokulturhuset)

Stueimpro i mikrokulturhuset

En veldig fin måned!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top