Forloverfrieri

Forlovergave med mye fint

Forloverfriere = Maid of honor proposal. Men jeg kunne ikke være for amerikansk i tittelen. Selv om det å gi en gave for å spørre om en vil være forlover kanskje er litt amerikansk likevel, hehe. Jeg prøver å ikke la amerikanske tradisjoner ta over bryllupet mitt, men hallo… det er jo litt koselig med dill?

Forlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fint

Siden Silje bor i Bodø og jeg i Skien ringte jeg henne selvsagt samme dag jeg fridde for å spørre om hun ville være forloveren min. Jeg kunne aldri ha ventet til jeg fikk en anledning til å spørre henne face to face. Men det var så gøy å sette sammen gaven av nips fra wish og litt andre ting! Sikkert totalt unødvendig, dillete, miljøskadelig og sånn, men også veldig koselig. Det ga meg en stor glede!

Forlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fint

Ting jeg valgte å ha med i gaven

– Slåbrok til “the big day”
– Fotografi
– Maid of honor-kopp
– Vennskapssmykker
– Kaffe
– Lavendel (for å roe ned forlovernervene)
– “Save the date”-kort

Forlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fintForlovergave med mye fint

Haha, hva syns du? Ville du gjort det samme? HAR du gjort det samme? La meg vite i kommentarfeltet!

2 thoughts on “Forloverfrieri

  1. Så artige ting du finner på. Deg skal jeg følge, skal selv gifte meg snart. Så Forlovergave var bra konsept, er jo bare en gang dette skal gjøres, så hvorfor ikke ta den helt ut😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top