Brudehår

Brudehår

Jeg må vise et par nærbilder av det fantastiske håret Susanne, min svigerinne, lagde på meg på bryllupsdagen. Det ble helt perfekt. Jeg kunne ikke drømt om en vakrere håroppsats, og det etter timesvis med pinterest-browsing av hårfrisyrer.

Hårpynten er kjøpt på Etsy, fra ExclusiveWeddingShop. Den er akkurat like fin i virkeligheten som på bildene! Selgeren er ukrainsk og produktene er håndlaget. Da jeg kjøpte hårpynten ble den sendt fra Ukraina, men jeg vet ikke hvor produktene shippes fra nå lenger. De kan uansett sterkt anbefales ❤️

Tusen takk, Susanne, for at du skapte drømmehåret mitt!

BrudehårBrudehår

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top