Bildedryss fra bursdagsfeiring

Tenk at det allerede nesten er en uke siden bursdagen min! Det var en så fin feiring med gode venner, spreke farger, morsom musikk og verdens beste stemning. Sommerfest er definitivt et av mine favoritt-temaer, for jeg elsker fargene, musikken, antrekkene og å kunne pynte med så mye frukt og flamingoer man bare ønsker.

Vi lagde veldig gode velkomstdrinker og vartet opp med punsj, slik at alle skulle komme i stemning med det samme de ankom festen.

Her er et lite bildedryss:

Summer party

Summer party Summer party

 

Summer partySummer partySummerpartySummer partySummerparty

Ha en deilig helg og en nydelig vårdag! Nå reiser jeg på hytta, og skal tilbringe den første natta der alene. Gleder meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top