Avsløring: Neste oppussingsprosjekt

Nå er vi godt i gang med neste oppussingsprosjekt her i leiligheten allerede og jeg har lovet å avsløre hvilket rom det gjelder og hva vi skal gjøre.

Jeg har allerede avslørt at det er “skammens rom” det gjelder, og med det mener jeg det mest rotete, triste, kjedeligste og kaotiske rommet vi har, nemlig kontoret. Jeg har tidligere prøvd å gjøre det trivelig der helt uten hell, så nå skal vi gå ordentlig drastisk til verks for å få det fint.

Rommet skal nemlig fylle alle disse funksjonene:

  • Gjesterom
  • Klesoppbevaring
  • Kontor

Når det i tillegg er et av de minste rommene i huset, så blir jo det med en gang litt problematisk. Det har vært ekstremt rotete der inne, og alle veggene var helt klinisk hvite. Hvitt kan være fint, men det kan helt klart bli for mye av det. De siste månedene har jeg derfor gått mange runder med Øystein på hvilke farger som kunne vært fint å ha der inne, og til slutt kom vi fram til noen farger som begge likte, og som vil tilføre varme og motivasjon i kontorhjørnet, og mykhet i sengehjørnet. Fargene vi skal male med er begge fra Jotun og heter “Warm blush” og “Duft”. Sammen blir disse veldig fine, og jeg tror de vil gi et helt nytt og varmt uttrykk til kontoret vårt.

Warm blush og duft fra Jotun

Warm blush fra jotun  Jeg maler veggenWarm blush og duft fra Jotun

I tillegg skal vi lage løsninger for skooppbevaring og vi må hente opp fyller, slik at vi kan få orden på alle papirene vi har der inne. Det er nemlig slik at alt vi eier av papir ender opp der inne, om det så er brev, kort, blander eller dokumentasjon. Så vi skal fortette med å finne de perfekte løsninger, og målet er å være helt ferdig med rommet i løpet av neste uke.

Ønsk oss lykke til! Jeg er såå spent på det ferdige resultatet. Da skal dere få se før og etterbilder!

2 thoughts on “Avsløring: Neste oppussingsprosjekt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top