To do: Uke 17

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne uka har mye spennende å by på. I dag skal jeg til Larvik og besøke farmoren min, på torsdag er det ølkveld med IKT-miljøet i Grenland og på fredag får jeg besøk av min beste venninne som bor i Bodø. Krysser fingrene for at det blir fint vær i helga, så vi kan grille og nyte våren. Håper også jeg klarer å få lurt inn tre treningsøkter, siden det er dette som er målet mitt. Det er jo ikke krise å ikke få det til, men det er alltid gøy å klare egne mål!

I tillegg er det jo litt andre ting jeg må få unna denne uka, og min to do-liste ser slik ut: 

✓ Ukeshandel

✓ Vask bad

✓ Støvsug

✓ Bytt håndklær

✓ Vask klær

✓ Vann blomster

✓ Rydd i kjøkken/kjøleskap

Det eneste som kanskje skiller seg ut fra resten er at det nå er på tide å shine opp i kjøkken og kjøleskap. En gang i måneden rydder jeg unna alt av utgått og dårlig mat. Da får jeg samtidig en oversikt over hva som må brukes i nærmeste framtid. 

 

Ha en super mandag videre!

 

6 thoughts on “To do: Uke 17

  1. fin liste 😀 har allerede klart å handle inn til uka og så har jeg vasket klær! men takk for påminnelse om å rydde i kjøleskapet! hehe 😀 ha en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top