Fredagshumor #14

Tenk at det nå var fredag igjen. Denne uka har gått helt sinnsykt fort, og jeg vet nesten ikke hvor den har blitt av. Det har vært så mye spennende å gjøre denne uka, og hver dag har vært superproduktiv. Jeg gleder meg til å ha en hel kveld der jeg ikke får panikk for å legge meg med det samme vi er ferdig med alt som skal gjøres for dagen. Det blir ordentlig deilig å sove ut i morgen, for det har blitt mange sene kvelder denne uka. 

Nå syns jeg det er på tide å poste et innlegg som ikke har med interiør og flytting å gjøre. Jeg syns faktisk det passer seg veldig bra med et innlegg som faktisk har bitte litt å gjøre med bloggnavnet mitt, nemlig denne ukas #programmeringshumor. Jeg beklager til alle som syns det er dødskjedelig, men jeg elsker dem. 

Denne uka er det en som alle kan forstå, for lenker har vi jo alle sett. Ha en superduper helg, alle sammen!

6 thoughts on “Fredagshumor #14

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top