Morning bliss

dav

Morning bliss: 
The best part of waking up

dav

sdr

På lørdag sto jeg opp før alle andre og tilbragte morgenen alene nede på brygga. Det var deilig å våkne til bølgeskvulp og måkeskrik. Lufta var så salt og frisk.

Altså, finnes det en bedre måte å våkne på? Dette var idyll på sitt beste. Hvem trenger sommer når våren kan være så fin? Det hadde vært en drøm å kunne våkne slik hver dag. Kanskje det skjer en gang? Det er viktig med drømmer.

dav

Jeg ble til og med vitne til våryre ender. Det var koselig.

 

Hvordan er din perfekte morgen?

10 thoughts on “Morning bliss

  1. Høres helt fantastisk ut! Min perfekte morgen er å slenge på seg en morgen kåpe, tusle ut på kjøkkenet og trakte seg en god kopp kaffe mens jeg leser nettavisene og har på stille musikk for å våkne! 😀

  2. Høres ut som en helt fantastisk start på morgenen <3 Min perfekte morgen er nok og våkne til strålende sol og varm temperatur slik at jeg kan sette meg ut i solen med en kopp kaffe, og helst i nærhet til sjøen. Det er så deilig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top