Outfit – Mønstret

God fredag!

Dagens antrekk er behagelig, mønstret, kult (etter min mening) og helt perfekt for en fredag! Buksa fikk jeg i bursdagsgave, og enten syns man den er veldig rar og med mye mønster, eller så elsker man den. Jeg elsker den! Jeg syns rett og slett den er dritkul. Jeg bruker den både på jobb og på fest. Skjorta er kjøpt på salg på Nelly

Det har vært en rolig dag på jobb, der dagens lyspunkt har vært varmmat i kantina. Hver fredag er det varmmat, og det har blitt noe jeg går og gleder meg til hele uka.

I dag skal vi trene og spise taco, og bare kose oss resten av kvelden! Det lover til å bli en veldig bra dag, egentlig veldig typisk og forutsigbar. Tenk at jeg har blitt en sånn kjedelig person som gleder meg til å spise taco og se film hver eneste fredag. Men sånn er det nå, og så lenge man trives er jo det viktigere enn å være “spennende”!

4 thoughts on “Outfit – Mønstret

  1. så sykt kul bukse! 🙂 hahaha, jeg er akkurat sånn jeg også! jeg gleder meg sååå til tacokveld med kjæresten hver fredag! Før var jeg ute fredag og lørdag hver eneste helg. Nå setter jeg mest pris på helgene med kjæresten, god mat og tv hehe 🙂 et tegn på at man begynner å bli voksen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top