Morsdagsgaver

Inneholder produktlenker

Nå er det snart morsdag, dagen for å sette pris på og takke sine mødre for all tid, kjærlighet, omsorg og veiledning man har fått i løpet av livet. Nå får ikke jeg truffet min mor denne morsdagen, siden jeg bor så langt unna og jeg har besøk, men jeg tenkte likevel å lage en collage med gavetips for de som bor i nærheten av sine mødre! 

Blomst – her, Pledd – her, Duftlys – her, Pukka te – her, Soap and Glory Gavesett – her, Hudpleiegavesett – her (PS: 40% salg), Mummikopp – her.

 

Jeg har prøvd å finne gaver i litt forskjellige prisklasser, fra 40 kr til 350 kr. Håper dette var til hjelp for noen!

12 thoughts on “Morsdagsgaver

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top