Interiør dyrt vs billig

// Inneholder produktlenker. Ikke sponset.

Nå i flytteperioden har jeg vært mye inn og ut av diverse nettbutikker og sett på interiør, og jeg syns det er påfallende hvor utrolig mye likt det er i forskjellige butikker. Jeg skjønner jo at billigbutikkene gjerne kan herme etter de dyre, men det er utrolig hvor mye man kan spare om man ikke er så opptatt av hvilke merker man skal kjøpe ting av. 

Derfor har jeg laget en liten collage med litt kule interiørdetaljer, både billige og dyre. Mange av de dyre detaljene er jo tross alt kanskje både finere og av bedre kvalitet, så jeg legger så klart ved linker til både de billige og dyre produktene. 

Billig: Knagger – 3 stk for 55 kr, Stol – 599 kr, Teppe – 725 kr, Klokke – 299 kr, Ananas – 129 kr, Lampe – 119 kr, Pledd – 399 kr
Dyrt: Knagger – 5 stk for 998 kr, Stol – 1142 kr, Teppe – 1995 kr, Klokke – 2199 kr, Ananas – 529 kr, Lampe – 1225 kr, Pledd – 1199 kr

 

Interiør skal være gøy og det er ingen ting i veien med å ønske seg noen fine, dyrere ting. Men ønsker man å gå en snarvei, så finnes det som dere ser litt andre muligheter.

Ha en fin tirsdag!

12 thoughts on “Interiør dyrt vs billig

  1. Ganske sinnsykt. Og så fint at du tar deg tid til å undersøke. Selv har jeg ikke brydd meg så mye med design, jeg kjøper det jeg finner og liker. Heldigvis er det lite som frister, for det jeg finner blir også en støvsamler! ;-p
    Men du kan spare utrolig på dette!

  2. Ingrid; voksen tilslutt: Ja, gjør det samme selv 😀 Men ofte er det jeg liker også dyrt, haha! Så da er det bra at det finnes billigere alternativ!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top