Nye restriksjoner – Alternativ halloweenfeiring

Jeg regner ikke med noen som leser her planla å holde en stor fest til årets halloween? Jeg gjorde ikke det, meen jeg hadde håpet på en liten feiring med utkledning og venner jeg vanligvis vanker med. Nå som smitten blusser opp har anbefalt mengde personer du kan invitere fra ulike husstander blitt satt til fem, selv om du potensielt kunne overholdt smittevernsreglene med fler. Det er veldig bra og riktig, men det betyr også at en potensiell feiring kan bli enda mer alternativ enn først antatt.

Jeg tenker at det likevel er enkelte ting du kan gjøre om du er glad i Halloween og ønsker å markere den. Jeg er det, og det å kle seg ut er kjempegøy! Vi planla en stund å ha halloweenfeiring over nett, slik som jeg feiret bursdagen min, men nå har vi kommet fram til at vi inviterer et par venner og ser en skrekkfilm sammen. I skikkelig god, gammeldags halloween-stil.

For å spice opp dagen litt skal jeg fortsatt pynte huset. Jeg kommer til å lage halloween-drinker. Vi skal kle oss ut og fikse oss. Vi skal ta vare på alle de morsomme tingene ved halloween som ikke innebærer stor fest og mange mennesker, og heller ikke noen form for nærkontakt. Vi kan finne fram brettspill, planlegge mordleker, spille mafia og gjøre ting man vanligvis ikke får tid til på større halloweenfester. Jeg gleder meg i hvert fall veldig, og har stor tro på at dette kan bli en feiring over all forventning, selv om vi er få.

Ha en skrekkelig god kveld!

One thought on “Nye restriksjoner – Alternativ halloweenfeiring

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top