DIY

Movie x Dinner cards

Movie x Dinner Cards

Jeg har via tiktok funnet løsningen på et av forholdets store problemer: Hva vi skal ha til middag og hva vi skal se på i helgene. Okei, det er kanskje ikke et KJEMPE stort problem, men innimellom er det godt med den ekstra dytten som gjør at du lager noe annet enn taco og pizza.

Jeg har laget “Movie x Dinner”-kort! De trenger ikke å være like fancy som mange lager på tiktok, med konvolutter, og med snacks, middag og drikke som matcher filmen. Det kjente i hvertfall jeg at jeg ikke hadde tid til. Istedenfor kan du gjøre slik som jeg har gjort; å skrive opp alle filmer dere begge liker på lapper, for deretter å skrive opp gode middager dere begge liker. Alt fra kinesisk takeaway til quesadillas.

Movie x Dinner CardsMovie x Dinner CardsMovie x Dinner CardsMovie x Dinner Cards

Og apropos quesadillas; det ble første rett ut. I kombinasjon med med The Avengers. Vi trakk det første kortet allerede mandagen etter de var laget, og hadde en skikkelig koselig høstkveld med digg helgemat og tente lys.

Det anbefales på det sterkeste å gjøre litt ekstra ut av hverdagene, og kanskje disse kortene kan gi den ekstra dytten?

Movie x Dinner Date CardsMovie x Dinner Date Cards

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top