Jul

Mitt adventshjem

1. søndag i advent

Endeliiiiiiig har julestemningen bredd seg over meg som en stormforelskelse. Jeg følte meg faktisk direkte rusa det første døgnet etter jeg hadde pyntet leiligheten. Jeg slet med å sove fordi jeg hadde så mye gledelig tankespinn og likevel hadde jeg energi til 1000 gjennom hele morgendagen. Det kribler dypt ned i magen bare av å se på en av de tre adventsstakene jeg har, eller en av de fem julestjernene.

Som vanlig har jeg dratt fram adventspynten først. Den er lilla, hvit, sølv og gull. Det er ikke fordi jeg ikke liker rødt. Tvert imot gleder jeg meg stort til å dra fram den røde julepynten en uke før jeg skal på juleferie. Grunnen til at jeg gjør det på den måten er at jeg sper den store julefølelsen utover i drypp. Det gjør at den bevares bedre. Jeg ventet til 1. søndag i advent med å spise/drikke noe julerelatert, høre på julesanger, pakke inn gaver og se julefilmer. Av samme grunn skal jeg også vente med den mest julete pynten.

En liten advarsel: Dårlig lys kombinert med at jeg tydeligvis hadde noe smuss på linsa da jeg tok alle bildene gjør at det ikke er så god kvalitet på dem. Det er hardt å jobbe mot grønn-, blå- og gul-skjær om hverandre. Men pynten er i hvertfall synlig, og det er det viktigste! Så kan heller litt “penere” bilder komme senere.

Spisebord

Før:

Interiør

Etter:

Interiør

Interiør

1. søndag i advent1. søndag i advent

Spiseborddetaljer før:

Interiør

Interiør

Interiør

Spiseborddetaljer etter:

Interiør

1. søndag i advent1. søndag i advent1. søndag i advent1. søndag i advent

Kjelken

Før:

Interiør

Interiør

Etter:

Interiør

Interiør

Vinduer

Høyre vindu før:

Interiør

Høyre vindu etter:

Interiør

Venstre vindu før:

Interiør

Venstre vindu etter:

Interiør

Gyngestol

Før:

Interiør

Etter:

Interiør

Sofa

Før:

Interiør

Etter:

Interiør

Interiør

Interiør

Interiør

Interiør

Interiør

TV

Før:

Interiør

Etter:

Interiør

Interiør

Venstre del av TV-benken før:

Interiør

Venstre del av TV-benken etter:

Interiør

Hyller før:

Interiør

Hyller etter:

Interiør

Interiør

God adventstid!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top