5 fine høsttradisjoner

 

te

Strikkegensere

Høsten er tiden for deilige og varme strikkegensere, både hjemme under teppet og på jobb. Det er mange antrekk som gjør seg skikkelig med en stor genser til, og om høsten er det ingen grenser for hvor posete de kan være.

Varme drikker

Jeg gleder meg til å drikke varme drikker dagen lang, fra kaffe på morningen til kakao med krem på kvelden. Høsten er tiden for å konsumere så mange kopper med varm væske som mulig, syns jeg! Enten det er kakao, te, chai latte, kaffe, cappuccino eller helsebrygg med ingefær, sitron og honning.

rom123

Norske epler

Nå kommer snart de deilige norske eplene i butikkene, og selv om jeg ikke kan spise dem rå, så gleder jeg meg veldig til å lage alle mulige måltider med dem i høst. De norske eplene om høsten er på et annet nivå, de er så sykt syrlige og gode!

epler

Bøker

Høsten er boksesong nr. 1, tullet inn i teppe med juksepeis på TV’en og noe godt i skåla. Jeg gleder meg til å få lest gjennom et par bøker i høst, og finne roen på mørke kvelder. Det blir fint å slappe av etter en arbeidsdag med tente luktelys og pus på fanget.

eplekake

Filmkveld

TV-tid er et stikkord for høsten, ikke bare fordi det kommer så mange morsomme serier på TV om høsten, men det er den perfekte sesongen for å bare sitte inne og se på film dagen lang.

Netflix

Ha en veldig fin høst! 🍁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top