OL-morgen

For en fantastisk start på dagen med GULL til de norske langrennsjentene! Vi sto opp og skrudde på TV’en med det samme. Vi rakk å gjøre klar frokosten før det hele begynte, så vi fikk med oss alt. Så utrolig kult å se på! Hver eneste én imponerte sterkt og jeg blir helt inspirert av det hele. 

Det som kanskje var mest spennende var at vi ventet på å få skiftet ut strømmåleren en gang mellom 10:00 og 12:00, så vi visste at strømmen når som helst kunne bli tatt fra oss! Det hadde vært krise om den gikk på Bjørgens siste etappe. Så pulsen var på topp, og jeg var klar for å dra frem telefonen med 4g, så vi ikke skulle gå glipp av noe.

Nå er batteriene ladet, og vi er klare for resten av denne dagen. Vi gleder oss masse til skiskyting nå og hopp senere i dag. Så får vi se om det blir litt feiring i kveld og? Senere i dag skal jeg treffe en venninne det er lenge siden jeg har truffet, og det gleder jeg meg veldig til. Da er det bare å sette på kaffetrakteren og invitere til kaffekos ♡ 

Denne lørdagen lover til å bli en god dag! 

Fikk du med deg stafetten? 

#OL #sprint #frokost #kaffe #coffiee #langrenn

8 thoughts on “OL-morgen

  1. Så koselig morgen 🙂 Jeg fikk med meg slutten av stafetten i hvert fall, og må si det var unødvendig spennende hehe, men godt det ble gull 🙂 Håper resten av helgen blir bra <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top