Happy Halloween og velkommen november

Høst og halloween

Happy halloween!

Da var et av høstens små høydepunkter over, det perfekte avbrekket mellom sommerferie og jul. Et lite lyspunkt i den påbegynnende mørketiden.

Jeg er litt skuffet, for det kom ikke et eneste barn til oss. IKKE ETT. Jeg hadde en hel bøtte full av godteri som jeg blir nødt til å spise selv nå. Stakkars meg.

Til og med gresskar var ferdig utskåret på trappen, klar til å ønske gjester velkommen. Det er dårlig. Neste år skal jeg formane at alle jeg kjenner med barn i Skien skal ta turen innom meg.

Høst og halloween

Utenom det koser jeg meg stort med de vakre høstfargene og den friske høstluften. Venus har blitt ni måneder, så vi har hatt tilvenning utendørs med henne. Nå har hun for første gang fått lov til å være ute alene for første gang, og hun elsker det. Hun kommer nok til å bli en skikkelig utekatt.

Selv om det har vært flaut å gå med henne ute å bånd er det likevel noe jeg anbefaler deg som har kattunge. Hun har blitt utrolig trygg utendørs og kjenner området godt. Siden stedsansen hennes nå snart er ferdig utviklet (mellom 9 og 12 måneder) er det fint med tilvenning utendørs. I hele sommer har hun vært ute i bånd, og nå slapp jeg henne for første gang fri. Først mens jeg var ute sammen med henne, og nå i dag var hun helt alene.

HøstHøstHøst

Kos deg med de fine fargene utendørs og husk at det bare er én måned igjen til jul!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top