10 ideer til par-kostymer for halloween

// Alle bildene er hentet med gjenbruksrettigheter eller er mine egne

Nå er det snart halloween og mange er sikkert fortsatt usikre på hva de skal kle seg ut som. For å hjelpe alle kjærestepar, venninner, venner, kollegaer og andre som kan tenke seg å kle seg ut i duo, har jeg nå samlet ti geniale forslag til parkostymer! Eller duokostymer, om det er lettere å selge inn til oppklednings-partneren din.

 

 

Mario&Luigi

Kanskje en av de mest åpenbare duoene jeg kunne komme opp med, for disse er både utrolig lette å kle seg ut som, men de er i tillegg kjent av folk i alle aldre! Alt du trenger er en grønn og en rød caps, og en grønn og en rød genser. Og gjerne et bar bukser. Det beste er jo selvsagt å ha snekkerbukse, men alle kommer til å skjønne kostymet, nettopp fordi disse er så ikoniske! Kjøp en hvit tusj som du tegner logoene deres med på capsene og bruk eyeliner som bart. Du kan også være kreativ og bruke olaskjørt eller lignende istedenfor hvis du vil piffe opp kostymet litt.

Batman&Robin

Nettet florerer av gode kostymer i alle prisklasser for kostymer for disse her! I tillegg er det også mulig å lage noe alternativt selv. Dersom du har svarte klær, kappe og maske til batman, og gul kappe, grønne strømpebukser, rød t-skjorte og maske til Robin, så har du kostymer som de fleste vil kjenne igjen!

Piratkaptein&Førstestyrmann

Jeg er svak for å bruke piratkostymet mitt, mye fordi jeg skaffer flere deler til det for hvert år, men også fordi det er et morsomt og samlende kostyme. Hver halloween går jeg rundt og leter etter folk jeg kan rekruttere til skuta mi. Det kan andre også gjøre! Bestem dere for en kaptein og en førstestyrmann, og så har dere som oppdrag å samle folk til mannskapet. Det er kanskje litt barnslig, men er ikke halloween nettopp dagen du kan tulle litt med sånt?

Plis ignorer klein pose, hahaha.

Peter Pan&Tingeling

Dette er en kjempekoselig duo å kle seg ut som, kanskje spesielt om man er et kjærestepar? Det passer kanskje ikke såå godt til halloween, men gjør det egentlig så mye? Det blir jo så søte kostymer ut av det!

 

Donald Trump&Kim Jong Un

Jeg vet ikke med dere, men dette er kanskje noen av de skumleste man kan kle seg ut som, hvertfall når de er sammen. De er så utrolig karakteristiske at det er veldig lett å kle seg ut som dem, og alle kommer til å skjønne tegninga.

Ku&Kylling

GI EN KOMMENTAR I KOMMENTARFELTET OM DU VOKSTE OPP MED KY OG KYLLING! Skaff et kukostyme og et kyllingkostyme, så har dere looken. Mamma fikk en kylling, mamma fikk en ku, pappa var så glad at han ikke ble sjalu. Dere skjønner tegninga.

 

Harley Quinn&Joker

Det er muligens veldig oppbrukt, men det finnes jo et hav av “versjoner” disse to har blitt vist i fra før, så hvorfor ikke eksperimentere litt?

Han Solo&Chewbacca

Hvor dødsgøy er det ikke å kle seg ut som de her? Jeg har i hvertfall ikke sett mye til dem på halloween før. De er heller kanskje ikke så veldig skumle til halloween, men hallo. Folk kler seg ut som sexy sykepleier denne dagen, så dette må være innafor. Viktigst av alt: Den av dere som kler seg ut som chewbacca må klare å lage lydene!

Peanøttsmør&Syltetøy

Dere kan gjøre dette så enkelt som mulig med brune og røde klær, eller dere kan lage noe mer fancy ut av det. Man kan faktisk finne ferdiglagde kostymer av det her og, haha!

Mads Hansen&Isabel Raad

Do I need to explain this?

 

Håper du fant noe inspirasjon!

7 thoughts on “10 ideer til par-kostymer for halloween

  1. Kjempe herlig inspirasjon! 🙂 Et vennepar av meg skal kle seg ut som harley quinn og the joker, bare at hun skal gå som en kvinnelig the joker og han som en mannelig harley quinn, gleder meg så utrolig mye til å se kostymene dems! Selv planla kjæresten og jeg å kle oss ut som dødsengel og gud, men så lenge vi ikke skal feire denne dagen så får vi gjøre det til neste år! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top