Halloweenkveld

Halloweenpynt

Gresskaret er tent, trappen pynta og oppkjørselen opplyst. Vi er klare for første halloween i nytt hus! Vi bor i en gate med litt fler barnefamilier nå enn før, og endelig skal det komme gjester på døra her for “knask eller knep”. Vi har aldri bodd så tilgjengelig til, og allerede har det vært fler på besøk her enn det har vært noe annet sted jeg noen gang har bodd.

Jeg opplever en nyfunnet og barnlig glede ved at andre nå er ute og gjør det jeg elsket å gjøre som barn, og jeg elsker å kunne bidra til en god Halloween-feiring for andre. De har så mange fine kostymer, er hyggelige når de sier “knask eller knep” og sprer så mye glede i gata! Det er konstant summing av barnelatter og oppjagede rop utenfor her, og det er ikke annet enn kjempestas.

Hvis du last minute vil kutte ditt eget gresskar, så har jeg en inspirasjonsvideo her:

 

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Elise Kristiansen (@frkfrontend)

 

I helga feiret vi en kombinasjon av Halloween (for voksne) og innflyttingsfest, så da passer det bra å vise bilde av både kostyme og velkomstdrink:

Spøkelsesdrink

Velkomstdrinken besto av vaniljemelk, hvit rom, litt honning og en liiiten dæsj pumpkin spice. Den var helt passe god!

Kostymer

Planen var egentlig å være noe helt annet på Halloween i år, men det ble ikke noe av. Så derfor ble det pirat i år igjen! Men kjekt å ha et go-to-kostyme når det kniper.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top