Garderobe detox

Nå som vi er godt i gang med det nye året, er det også klart for en garderobe detox. Jeg tar imot veldig mye klær, og jeg bruker lang tid på å kvitte meg med det jeg egentlig ikke bruker så mye. Nå skal jeg være litt streng med meg selv og gi videre eller selge det jeg faktisk ikke kommer til å bruke. Det er mye bedre at noen andre kan få bruk for plaggene enn at de bare ligger der hos meg og tar opp plass.

Klær i en haugKlær i en haug

En av fordelene med å gjennomføre en detox i garderoben er at du oppdager alle plaggene som har ligget bakerst i skuffen i altfor lang tid. Kanskje er det grunnen til at det har blitt så lite brukt? Noen ganger trenger man også en pause fra et plagg man har blitt lei av, før det kan dras frem på nytt og gi glød.

Klær i en haugKlær i en haug

Hovedregelen når du skal omorganisere klesskapet er å finne ut om plagget for det første har blitt brukt det siste året, og så om det er et plagg man viirkelig vil beholde og gir glede.

Nå har jeg en eske med klær og ting stående, og jeg er fortsatt litt usikker på om ting skal selge dem eller gi det bort. Kanskje jeg skal arrangere en byttekveld, slik at vi kan gi bort klær til hverandre? Vi får se!

Klær

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top