Fem dager til bryllup

Forberedelser til bryllup

Den aller siste helga som ugift er over, og jeg fikk maks ut av den ved å dra på improteater på fredag for å støtte verdens flinkeste Lucy, etterfulgt av en tur på byen med hele improgjengen, og eurovisionfest på lørdag. Så det har vært to litt travle og slitsomme dager, med veldig mye latter og god stemning.

Nå er det fullt fokus på å få det siste, lille på plass til bryllupet. Øve på talen, skaffe det siste av drikke vi trenger, bestille en ekstra kake og så er vi egentlig good? Det føles veldig sykt.

Vi har satt av fredagen til rigging hele dagen, og vi skal få veldig mye hjelp. Jeg har skrevet ca. 100 lister for absolutt alt som har med planlegging å gjøre, bare for å være forsikret om at alt går som det skal. Hukommelsen min er som til en gullfisk, så om jeg ikke skriver ned hver eneste beskjed jeg får av folk, så kommer jeg heller aldri til å huske dem.

Stua vår er fullstendig kaotisk, og det er helt greit.

Forberedelser til bryllupForberedelser til bryllupForberedelser til bryllupForberedelser til bryllup

Forberedelser til bryllup

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top