Christmas notebook

Jule-notatbokJule-notatbokJule-notatbok

Denne lille boka fikk jeg av tanta og onkelen min 1. desember, og den har blitt brukt jevnlig. Det er årets lille julenotatbok, med plass til tanker, ideer, planleggingslister, ønskelister, julekortlister, refleksjoner og tegninger.

Jeg er så takknemlig for å ha fått den, og jeg gleder meg til å dra den fram neste år, så jeg kan se alt jeg tenkte og følte denne desemberen. Det kan jo være en fin ting å ha en slik notatbok hvert eneste år, og sammenligne etterhvert som livet går videre inn i nye epoker.

For livet vil jo forandre seg, og prioriteringer i jula vil gjøre det samme. Kanskje får vi barn, kanskje blir vi syke, kanskje flytter vi langt vekk. Man vet aldri hva som vil skje, men én ting er sikkert. Jeg vil nok alltid huske adventstiden i denne leiligheten som en fin og fredelig tid, og nå har jeg et sted å dokumentere det.

Jule-notatbokJule-notatbokJule-notatbok

Jule-notatbokJule-notatbok

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top