Påskepyntet hjem

Påskehjem

Goood snart-påske! Når jeg lukker PC-skjermen min i morgen er det endelig klart for påskeferie. Det skal bli veldig godt med ferie, for selv om hjemmekontortilværelsen er avslappende, så er det slitsomt å holde motivasjonen oppe hele dagen. Det er faktisk ikke like enkelt å diskutere kompliserte oppgaver med kollegaer, uten at du må gjøre det til en stor møtegreie. Det er et luksusproblem, men jeg gleder meg likevel til å ha en pause fra det i nesten en hel uke!

Hjemmet mitt har vært påskepyntet i en uke nå, og det gir så mye glede. Jeg elsker fargene og formene, og pynten bringer fram så gode minner fra alle påskene jeg har fått feire hjemme hos mamma og pappa.

Jeg er jo glad i å pynte, og jeg skulle gjerne hatt huset fullt av pynt. Men jeg syns det er litt dumt å kjøpe all pynt på én gang. Det er mye koseligere å samle opp litt og litt for hvert år, og kun velge ut de tingene som virkelig treffer påskegleden i meg. Jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe noe nytt i år i det hele tatt, sånn egentlig, men så oppdaget jeg at PREG, en interiørbutikk i Skien sentrum, fortsatt leverte varer på døra. PREG er en av mine favorittbutikker, for de jobber for å få folk i arbeid (en arbeidsinkluderingsbedrift). I butikkene, på lagrene, i produksjonen, i pakkingen, i transporten og i designet jobber det mennesker som av ulike grunner ikke kan jobbe andre steder. At alle mennesker, uansett forutsetning, skal ha en jobb å gå til og noe å bidra med er så utrolig viktig. Derfor syntes jeg det var mer enn verdt det å handle fra dem nå “i disse dager”, som den fysiske butikken deres er helt stengt. Såå jeg anbefaler andre også å ta en titt i nettbutikken deres, de har mye fint!

PåskehjemPåskehjemPåskehjemPåskehjemPåskehjemPåskehjemPåskehjemPåskehjemPåskehjemPåskehjemPåskehjempåskepynt

Kos deg med ferie i morgen!

2 thoughts on “Påskepyntet hjem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top