Jobbfest og restitusjonshelg

Soverom

Goood søndag, alle sammen.

Denne helga kickstartet rett etter jobb på fredag, med en ordentlig jobbfest. Jeg hadde egentlig planlagt at vi kunne dra litt tidlig hjem, men det var så gøy at vi ble med ut på byen og ble til over midnatt. Jeg elsker kollegaene mine!

Det gjorde igjen at resten av helga har vært veeldig rolig, og store deler har gått med til å bare slappe av hjemme i sofaen. I dag har jeg foreløpig fått ryddet og vasket i huset, og senere står budsjettering, trening, ukesplanlegging og litt hår- og ansiktsmaske på programmet. Jeg tror kanskje at søndagen er den mest motiverende dagen i uka for meg. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler alltid at jeg har ekstra energi og jeg føler ikke noe press på å gjøre noe som helst annet enn å kose meg hjemme. Vi tar oss alltid tid til en lang og god frokost, noe gøy går på TV hele dagen og man får gjort så mye man ellers ikke tar seg tid til.

Håper alle får en fin ukesstart i morgen!

FrokostFrokost

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top