Hverdagen kan begynne

Veranda

Det er vanvittig godt å være tilbake til hverdagen igjen, selv om vi fortsatt ikke er heelt på plass.

Syden bryllupet har det vært så utrolig mye som har skjedd, og jeg føler jeg har svevd rundt i unntakstilstand siden mai. Siden har det jo bare gått slag i slag med reiser, flytting og boligsalg.

I dag fikk vi endelig solgt leiligheten vår, og vi kan begynne å flytte over de siste møblene. Snart får vi både spisebord og seng, og det skal gjøre godt. Vi har faktisk ikke et eneste bord her nå, vi spiser på en puff med en planke på.

Det å starte på jobb igjen har vært godt, og jeg gleder meg ordentlig til jeg skal på kontoret igjen hver dag og treffe kollegaer. Jeg gleder meg til å gå bitte litt lenger til jobb, selv om det fortsatt bare er 1,1km avstand (luksusproblem <3). Det vil sikkert uansett utgjøre 1000 skritt ekstra, håper jeg. Jeg har begynt å gå mer, og fokusere på å få inn over 6000 skritt om dagen (10k kan komme senere når jeg er inne i rutinen). Det trengs etter aaaalt for mye stillesitting i et par år nå på hjemmekontor/hybridhjemmekontor. Å få inn de daglige skrittene er langt viktigere enn all trening, tror jeg, selv om det helt klart er bedre å trene noe.

Her er uansett litt tilstandsbilder fra hverdagen vår for tiden:

Sovesofa fra IKEAKatterRot

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top