Dyrisk interiør

Interiør

Jeg tok en runde rundt i huset her om dagen, og oppdaget at dyr av diverse slag sakte, men sikkert, tar over interiøret her hjemme. Ikke veldig voldsomt enda, men fortsatt små inntog i rykk og napp.

For eksempel denne giraffen. Jeg fikk den i gave av Silje en gang hun var på besøk her, og nå er den en fast og viktig del av interiøret. Den har blitt en av de gjenstandene som alltid forblir, og som slipper å bli pakket ned når det er utskiftninger.

Interiør

Og så har vi denne dragen. Øysteins bidrag til interiøret her, og nå en fast decorgjenstand. Det er egentlig en vinflaskeholder, men det varierer litt hva den får lov til å bære på. Jeg syns den røffer opp et ellers litt enkelt interiør, og gir en personlig stil. For ærlig talt kjenner jeg ingen andre som har søte, små babydrager som leker med rubix kuber stående på TV-benken.

Interiør

Flamingoen under her heter Frank. Frank ble gitt til meg i gave av Jørgen og Ingrid på grilldressfesten i 2019, og har siden hatt en fast plass her nede i hjørnet.

Interiør

Mitt nyeste tilskudd i denne dyreflokken er en plakat med en fantastisk Llama-unicorn. Jeg skulle egentlig bare skaffe meg en bilderamme, og falt helt pladask for denne kule plakaten. Jeg kjøpte den på Desenio, og jeg er stoorfornøyd med fargene og motivet.

InteriørInteriør

Også har jeg jo dette levende dyret, som også gjør seg godt som interiør der hun strekker seg i sola, kikker ut av vindu eller klatrer på møbler.

Bengalkatt

Jeg er veldig glad i et personlig interiør og unike, små ting som på sin måte bidrar til at jeg føler glede av å bo her. Jeg kunne nok ikke bodd i et helt sterilt hjem uten noen pyntegjenstander, for de gir jo så mye glede. Jeg elsker alle de ulike blikkfangene.

Så hva syns du? Dyr som interiørdecor? Yes or no?

One thought on “Dyrisk interiør

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top