To do-list: Uke 46

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åh, så fort ukene går nå! November er snart allerede halvveis over, og det er bare noen småå uker igjen til desember! Det kribler så i magen av å tenke på det. 

Før den tid skal jeg nyte det lille som er igjen av høsten. Jeg føler sommeren strakk seg laaangt inn i høstmånedene, så jeg har ikke klart å kjenne på den koselige høstfølelsen før nå i november, og så er det nesten slutt allerede! Derfor skal jeg bruke de siste ukene på å gjøre mye mer typiske “høstting”, som å lese bøker og blader, drikke te og kakao og nyte regnværsdager innendørs. 

Til helga skal jeg i bursdagen til mormor, og det blir veldig fint. Enkelte av familiemedlemmene mine så jeg sist forrige jul, så jeg gleder meg til å treffe alle igjen, og til å feire min gode mormor. 

Før den tid er det litt av hvert her hjemme som skal gjøres: 
 

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Rydd kjøkken- og kjøleskap

✓ Vaske vinduer

 

 

 

Ha en super uke!

4 thoughts on “To do-list: Uke 46

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top