Uka som gikk – Uke 44

Ukas høydepunkt

Jeg syns halloween-kvelden var ukas høydepunkt. Vi hadde pyntet, spist god middag og jeg satte på “Fireplace 10 hours full HD” på TV’en, med et magasin i fanget og en kopp te i hånda. Det ringte på to ganger, og det var to ganger mer enn i fjor, så jeg var veldig fornøyd. Én av dem var kollegaen min som var på runde med barna for å få godteri av kjente i nærområdet, og den andre gangen var det to skjønne gutter. De var så høflige og søte, så de fikk masse godteri av oss! Jeg elsket å se hvor glade de ble, og de takket så pent for seg da de dro. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

Etter den bra festen vi hadde forrige helg var det veldig godt å ha en helg med smågodt, brus, “Skal vi danse” og kattekos. Jeg tror at slike kvelder er noe jeg kommer til å se tilbake på som veldig gode minner når jeg blir eldre og kanskje har barn som løper og skriker rundt omkring. Slike kvelder som bare har kos og ro.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble lest mest denne uka var “10 ting jeg vil gjøre i november”. Jeg elsker å skrive de innleggene, for da lager jeg mål for meg selv for resten av måneden, og det er dermed større sjanse for at jeg gjennomfører alt! Innlegget kan leses her

Ukas avslappende

På torsdag var jeg sååå sliten etter en utrolig stressende arbeidsuke, så da Elisabeth inviterte meg på en skikkelig hjemmespa-kveld var jeg ikke treig med å svare “Ja!”. Vi hadde vin, ansiktsmasker, ansiktsskrubb, pore-masker, håndkrem, fotkrem, koseklær, luktelys, trøfler og tøfler. Det gjorde faktisk ekstremt godt, og det er utrolig lang tid siden jeg har hatt en slik kveld sist. Jeg følte jeg var på overnatting, siden hjemmespa alltid var en greie jeg gjorde på overnatting før, haha. Jeg fikk lashet ut om hvor slitsom uke jeg hadde hatt, og ladet batteriene fullt opp!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kakaokopp

Teit punkt kanskje? Jeg hadde min første ordentlige kakaokopp for høsten på mandag! Vi var en tur på Retro etter den aller siste poledancing-økta vår, og kakoen der skuffa definitivt ikke. Den var dødsgod! Den smakte som ordentlig smelta sjokolade. Jeg er glad for at jeg har kickstartet kakaosesongen nå, for det kommer nok til å bli mange kvelder med kakao i koppen fremover!

bmd

Ukas serie

Jeg og Øystein har begynt å se på en kul serie på NRK som heter “Mammon” (ja, bedre sent enn aldri). Vi ser sesong 2, fordi sesong 1 ikke var tilgjengelig. Beklager til alle som får sprader av det! Men for en bra serie! Det er så mange plottwists og spennende tings om skjer heele tiden! Serien anbefales virkelig.

 

Ukas jobbmoment

Denne uka har jeg jobbet på et prosjekt med en veldig kort deadline, og jeg har vært utrolig stressa. Det har blitt noen timer overtid, men da jeg klarte å nå målet om å bli ferdig med en statisk versjon av nettsiden jeg skal bygge opp, da var jeg så utrolig glad. Det var verdens deiligste følelse å kunne levere noe som jeg faktisk var veldig fornøyd med innenfor fristen, og jeg gleder meg faktisk veldig til å få tilbakemeldinger på det, slik at jeg kan forbedre det og gjøre det perfekt! 

 

 

Hvordan har din uke vært?

8 thoughts on “Uka som gikk – Uke 44

  1. Høres ut som en fin uke 🙂 Min uke har igrunnen vært bra, men humøret har ikke vært helt på topp, dessverre. Får satse på at det blir en bedre neste uke, hehe 🙂

  2. Høres ut som du har hatt en fiin uke! Min uke har vært både spennende og varierende. Ferdig i praksis og kjæresten kom hjem på perm i helgen, veldig kost å se han igjen! 😉

  3. Say, du kunne ikke skrevet et innlegg om hvilke av de maskene du liker best og hvorfor? Jeg føler de jeg bruker gjør motsatt effekt noen ganger og får tørr hud osv (selv om det kan være pga (vinter)sesongen ofc)

  4. Geekian: Jeg bruker så og si aldri maske, så det blir veldig vanskelig 🙁 Jeg selv får egentlig veldig lite utbytte av å bruke masker, annet enn rene fukt-masker. Jeg merker at jeg stresser ned skikkelig, og det tror jeg også hjelper en del på huden! Jeg får nemlig alltid mer kviser når jeg stresser, haha! Men tusen takk for innleggsinspo, hadde jeg prøvd litt flere masker, så skulle jeg definitivt ha gjort det <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top