Happy halloween

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God halloween!

I dag har jeg kjøpt inn en haug med godteri, så jeg har noe i tilfelle noen dukker opp på døra, og hvis ikke skal jeg kose meg med det i kveld! Jeg skal i hvertfall være klar i tilfelle, for jeg vil ikke ha noen egg på døra, haha. Driver fortsatt barn og ungdommer med det, eller var det en greie da jeg var ung som de har fått slutt på?

Jeg vet at Halloween kanskje ikke er det samme som før, jeg har blitt innforstått med det. Kommuner jobber med å lage forskjellig opplegg rundt omkring, og foreldre har sin egen form for halloween. Likevel er det best å være på den sikre siden om det er noen som feirer på den måten jeg selv pleide å gjøre det!

Nå har jeg fått pyntet inngangspartiet til huset, slik at alle kan se at vi er med på feiringen! Beklager de stygge bildene, det var mørkt ute da jeg tok dem, og da må man stå leenge stille med kameraet for at det skal bli nok lys på bildet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en veldig fin halloween-ettermiddag videre! #høst

 

Q: Skal du gjøre noe ut av denne dagen?

12 thoughts on “Happy halloween

  1. Så kult du har pynta 🙂
    Jeg pleier egentlig ikke å gjøre så mye ut av halloween, men jeg har kjøpt inn litt godteri i tilfelle. Kommer det ingen på døra skal i hvert fall jeg kose meg i kveld, hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top