To do-list: Uke 44

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag! 

Denne uka har startet med et brak på jobb, siden jeg har fått bli med på et stooort prosjekt! Det er kanskje den største muligheten jeg har fått foreløpig i karrieren min, så jeg er fast bestemt på å gjennomføre jobben perfekt. Jeg elsker jobben min, og dersom du vurderer å bli webutvikler, så kan jeg love deg en spennende, trygg, morsom og utrolig lærerik hverdag, der du hele tiden får nye muligheter og ny kunnskap. 

På onsdag er det halloween, og da skal inngangspartiet her være pyntet, så alle skal forstå at her er det godteri å få! I fjor kom det ikke en eneste person, men jeg hååper likevel at det kommer noen i år. Men barna nå for tiden har veldig mye opplegg på halloween, og mange gode alternativer til å gå til fremmede. Derfor er det ikke sikkert det kommer så mange i år heller. Vi får se! Jeg skal hvertfall kjøpe inn godteri, så får jeg heller spise det selv om ingen kommer.

Dette er ukas To Do-liste:

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Vaske/rydde bilen

✓ Pynte inngangspartiet til halloween

 

 

 

Ha en super uke!

6 thoughts on “To do-list: Uke 44

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top