Uka som gikk – Uke 42

Akkurat nå

Akkurat nå har jeg hatt tidenes lateste, men deiligste søndag. Jeg har overhode ikke gjort noe som helst fornuftig, og likevel har søndagen flydd avgårde. Jeg har sett på serier og linjeTV i hele dag, haha.

Heldigvis har jeg også fått fullført et veldig enkelt maleri jeg begynte på i går. Jeg fikk hjelp av følgerne mine på Instagram til å bestemme hvordan det skulle se ut, og jeg er såå fornøyd med resultatet! Jeg kan legge ut bilde her på bloggen når det er hengt opp, men for de som leser dette innlegget søndag 21.10.18, eller mandag morgningen etter, kan gå inn og se det i Instagram-storyen min. Profilen min er her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas høydepunkt

Ingen over, ingen ved siden av: Webdagene! For noen fantastiske dager det var! Jeg er så inspirert og sitter på så mye ny og god lærdom. Jeg gleder meg skikkelig til i morgen når jeg skal komme tilbake på jobb og sette i gang med ny giv og glød. Jeg har mange planer nå, og jeg har ordentlig lyst til å gjennomføre dem alle! Tusen takk til Netlife for å arrangere en så rå konferanse! 

Temaet var “Tilbake på skolebenken” og det var gjennomført til hver minste detalj. Vi avsluttet til og med torsdagen med et skikkelig skoleball, som dere kan se på bildet, haha.

bmd

Ukas kos

I går var jeg og noen venner på et utested/en kafé som heter Retro, og vi ble sittende der et par timer før vi gikk hver for oss på kvelden. Det var faktisk utrolig deilig å bare gjøre noe veldig enkelt en lørdagskveld, og ikke måtte ta det helt ut. Vi hadde det så morsomt at timene fløy av sted! 

 

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble lest mest denne uka er innlegget med ti tips til parkostymer du kan bruke på halloween. Det er et par litt småartige forslag i lista, og om du vil se, så kan du lese hele innlegget her

Ukas avslappende

Det mest avslappende øyeblikket denne uka var å komme meg fram til hotellrommet og ha hele kvelden bare for meg selv til det jeg ville. Jeg dro ut og kjøpte en bok, spiste middag med de andre, og så dro jeg tilbake til hotellrommet og var bare for meg selv resten av kvelden. Jeg lot PCen og mobilen ligge i veska og tok meg tid til å bare lese i boka uten distraksjoner. Det var veldig deilig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas jobbøyeblikk

Hvert eneste foredrag på webdagene har vært gode jobbøyeblikk. Jeg er glad jeg tok notater, for det var utrolig mye å konsumere på kun et par dager. Jeg har nå så mye ny kunnskap og inspirasjon! 

 

Ukas måltid

Ukas måltid var onsdagens med mine kollegaer i Oslo. Det var etterlengtet, for vi gikk såå lenge rundt for å finne den perfekte sushirestauranten. Da vi endelig satte oss på Yo Sushi på Østbanehallen var vi så sultne! Det var veldig god sushi, og det var sånn rullende bånd, slik at vi kunne plukke akkurat den sushien vi ville ha. 

 

 

 

Hvordan har din uke vært?

4 thoughts on “Uka som gikk – Uke 42

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top