To do-list: Uke 42

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag! Og vel overstått ferie for de som hadde høstferie. 

Nå er det bare to uker igjen til halloween, så denne uka skal jeg begynne planleggingen til halloween-pynt og -snacks til festen vi skal ha helga før dagen. I tillegg må jeg tenke ut en løsning til hvordan jeg kan få barn til å finne frem til huset vårt for å få godis, for i fjor var det ikke et eneste ett barn som kom, haha. Det var sykt trist, for jeg hadde kjøpt inn masse godis til dem! 

Denne uka her blir dødsbra, for det er nemlig duket for Webdagene i Oslo! Åååå, jeg gleder meg skikkelig! Det blir så gøy. Jeg beklager da at bloggen kommer til å bli nedprioritert, men webdagene kommer til å være rimelig altoppslukende. Hvis du er nysgjerrig på hva det er, så finner du informasjon her. Kort oppsummert er det Norges største konferanse om digital brukeropplevelse. Jeg gleder meg til å gå ut av denne uka med veldig mye ny kunnskap og inspirasjon!

I tillegg skal jeg gjøre dette her: 

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Rydd kjøkken- og kjøleskap

✓ Vaske vinduer

 

 

 

Ha en super uke!

10 thoughts on “To do-list: Uke 42

  1. Så fine planer du har! 🙂 Gleder meg til å se halloween pynt og slik! Her blir det ikke feiret halloween i år, planen var å reise på party, men det dukket opp andre ting vi skal på! 🙂

  2. Therese Bråthen: Ja, har kommet godt i gang med planleggingen til halloweenpynt nå 😀 Planer er koselige å ha uansett om det er halloween eller ikke! Håper det blir koselig 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top