Spørsmål fra dere #1 // Housetour, buffer, innkjøp mm.

God torsdag, alle sammen! Nå er det bare én liten dag igjen til helg, og denne uka har gått så fort. Jeg syns det har vært en veldig fin og givende uke, for jeg har både fått vært sosial og vært flink til å rydde hjemme, så det er jeg fornøyd med. 

Det kommer innimellom inn noen spørsmål her på bloggen, og jeg tenkte jeg nå skulle samle sammen noen av dem. Det er dessverre ikke så mange juicy spørsmål, men det får vel gå! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kunne du vist oss hele leiligheten din? 

JA! Jeg skal få vist fram hele leiligheten i en leilighetsvideo en gang. Jeg har begynt å filme, men jeg får aldri somlet meg til å fullføre den, haha. Men det kommer en gang, bare vær tålmodig ♥

 

Hvor er ananaskoppen/glasset fra?

Ananaskoppen er fra Nille! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor stor buffer tenker du? (angående mitt sparemål som er til buffer)

Det optimale hadde vært å ha 30 000 stående, eller generelt et beløp som skal dekke alt av plutselig utgifter til tannlege, bil eller mobil for eksempel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eier dere et helt hus eller bare en etasje? Sånn at dere kan dele på kostnadene?

Vi eier en etasje av et hus, så vi deler på alle fellesutgiftene med de under. Samtidig betaler vi for tak, og de for kjeller, så vi har noen splittede utgifter også. Det er perfekt, for da deler vi også på alle arbeidsoppgaver rundt huset. Og vi har alle fordeler det er ved å eie hus, som at vi har hage, og vi slipper å følge typiske borettslagregler og lignende.

 

Hvor er sidebordet og lampen på det fra?

Sidebordet er fra Jysk og lampa er en gave fra mamma, som jeg trooor er kjøpt på Skeidar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor har du kjøpt den rosa vasen hen?

Den rosa vasen aaner jeg ikke hvor er fra, for det er faktisk (også) en gave fra mamma, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor er kjolen din fra? 😀

Kjolen er mange år gammel fra Nelly! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det mulig å justere størrelsen på pc-en? (om å endre favicon på bloggen)

Ja! Men favicongeneratoren generer mange ulike størrelser, så det skal ikke være behov for det 😀

 

Q: Har du noen spørsmål til neste runde?

12 thoughts on “Spørsmål fra dere #1 // Housetour, buffer, innkjøp mm.

  1. Ser ut som du har veldig god smak innen interiør, fine bilder!
    Har ikke lest bloggen din så lenge, og jeg lurer på:
    1. Hvor gammel er du?
    2. Har du kjæreste/samboer?
    3. Hva jobber du med?
    4. Hvordan ser en typisk dag ut for deg?
    Ha en fortsatt fin uke <3

  2. girlswithnojob: Tusen takk 😀 Jeg syns det er så gøy å få hjemmet til å se ut slik jeg vil <3 Takk for spørsmål, skal ta dem med meg videre til nesten spørsmålsrunde!

  3. Kjempe fine spørsmål og svar! 🙂
    Hva jobber du egentlig med? Å hvordan viste du at det var det du ville jobbe med? 🙂 Du har sikkert nevnt det tidligere, men kanskje noe mer utfyllende rundt det! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top