To do-list: Uke 40

God mandag! 

Nå begynner endelig katte-hverdagen å falle på plass tilbake til normalen, etter et par uker ved svært varierende søvnmengde og mye overskudd viet vekk. Denne uka planlegger jeg å komme litt tilbake til treningsrutiner, som har vært på et bånnivå i hele september, og jeg skal få vært litt mer sosial.

På torsdag får jeg besøk av en haug av venninner fra studietiden, og jeg gleder meg skikkelig til å mimre tilbake til “gamledager”. Vi skal ha ost, kjeks og helt sikkert litt vin, og det blir nok en kveld med mye latter og gode historier. 

Utenom det har jeg ingen ting planlagt, og jeg ser fram til å ha enda en åpen helg som jeg kan fylle inn med noe gøy. Det er jo det beste, når ting er åpent for å kunne være spontan!

Dette står på ukas To Do-liste:

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

Vaske gulvet

Handle inn ost og kjeks

 

 

 

Ha en veldig fin uke!

14 thoughts on “To do-list: Uke 40

  1. Haha, det bildet der var fantastisk, så søtt 🙂
    Og høres ut som du har fine planer for uken, og veldig fin to do-liste. Jeg misunner deg nesten litt for å være så strukturert 🙂

  2. Mina Kanchan: Haha, prøver å lure seg oppå bordet 😀 Eneste måten jeg får gjort noe som helst på er ved å være strukturert, haha! Få kontroll på kaoset 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top