Uka som gikk – Uke 39

Akkurat nå

Akkurat nå har vi vært på treningssenteret og skal snart spise. Det har vært en veldig avslappende helg, og jeg har endelig fått litt orden her hjemme etter vi fikk katt. Det har vært noen uker nå med litt kaos og lite overskudd til det å sortere og å rydde, så ting har flytet litt. Men nå er det orden igjen, og det er veldig deilig! Denne uka har jeg egentlig gjort utrolig lite, siden jeg ble syk midt i og har brukt litt tid til å komme til hektene igjen, men det har vært en veldig deilig og avslappende uke også! Det har vært fullt fokus på katteoppdragelse og kattekos, haha.

 

Ukas høydepunkt

I går kveld fikk jeg et etterlengtet besøk av en av mine gamle kollektivsamboere, Maren. Det er fem måneder siden sist vi var sammen, og det er altfor lenge! Jeg får alltid så mye energi etter vi har vært sammen. Vi drakk te og snakket ut om alt vi har opplevd i det siste, og diskuterte alt vi måtte ha på hjertet. Det var godt, og helt klart noe jeg har savnet. 

Ukas kos

Denne ukas koseligste øyeblikk var fredagskvelden med Øystein og pus. Vi hadde god tid, det var ingen ting jeg skulle, Luna var rolig og alt var bare veldig fint. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble mest lest denne uka var det her om fem måter å bruke silkeskjerf på! Jeg syns selv det er et fint innlegg for å få brukt de gamle silkeskjerfene mange bare har liggende i en skuff. Det finnes så mye kult å bruke dem til, så det er bare å dra dem fram og prøve ut forskjellige ting.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas rotekopp

Slik ser det ut når Luna er ferdig med å spise… Og dere skulle sett hvordan det ser ut rundt kattedoen. Nå har vi endelig begynt å bruke topplokket til doen, så da håper jeg det ikke kommer til å ligge like mye sand strødd utover stuegulvet, haha! Krysser også fingrene for at hun blir litt mer renslig av seg etterhvert som hun blir eldre. Det er vel bare sånn med “barn”. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas jobbøyeblikk

Jeg har akkurat kommet inn i et prosjekt som er veldig morsomt å jobbe med! Da jeg kom på jobb på torsdag fikk jeg sitte hele dagen å implementere et helt nytt design på en ny nettside, og jeg fikk bestemme nesten alt selv. Det er så gøy å kunne være kreativ og skape noe man er fornøyd med selv. Tiden de siste dagene denne uka gikk utrolig fort, og jeg er altså så utrolig fornøyd og takknemlig for yrket mitt når jeg får sånne oppgaver. 

 

Ukas serie

Jeg fikk høre om serien “Lovleg” som skulle være en slags bygde-versjon av Skam, og ønsket å gi den en sjanse. Jeg må faktisk innrømme at jeg digger den. Jeg kjenner igjen mye av det å være ung i kollektiv (ikke så ung som disse, men likevel), og jeg vet om så mange som måtte flytte hjemmefra som 15/16-åringer for å gå på videregående, og utfordringene som er ved det. Serien har masse potensiale, og jeg liker karakterene godt allerede! Det anbefales å gi serien en sjanse, den er koselig å ha som søndagsunderholdning. Den går på NRK. 

Lite PS: Underteksten er på nynorsk, så det er en god måte å blir bedre i nynorsk på, for de som fortsatt har det på skolen! 

 

 

Hvordan har din uke vært?

14 thoughts on “Uka som gikk – Uke 39

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top