Hjemmekontor

bty

Nå har jeg hatt jobben min i over et år (yey, hurra for det) og på min arbeidsplass er vi egentlig ganske fleksible med tid og sted vi jobber. De fleste jobber på kontoret fra åtte til fire, men vi kan også velge å jobbe hjemmfra om det trengs, eller for eksempel jobbe fra ti til seks, eller fra åtte til seks om man ønsker å spare opp litt avspaseringstimer. Jeg har benyttet meg mye av avspaseringstimer, men jeg har faktisk aldri benyttet meg av muligheten for hjemmekontor før. Det er nesten alltid bare småbarnsforeldrene som trenger å bruke dette, forståelig nok, og jeg har aldri hatt noen grunn til å ikke dra på kontoret. 

bty

bty

Helt til vi adopterte en hyperaktiv kattebaby som nesten aldri har vært alene før. Hun er altså noe av det mest sosiale jeg har vært borti. Hun vil ha kos og oppmerksomhet 24/7, og hun følger etter beina på alle som beveger seg i rommet. Jeg bestemte meg for å ta noen timer hjemme de første dagene lenge før vi overtok henne, og det er jeg veldig glad for. Da kan jeg tilvenne henne alenelivet litt saktere enn å bare gå rett på fra start av. 

bty

bty

 

 

Office

What everyone thinks they have at home just because they have a computer and desk.

 

 

dav

dav

Som det kanskje er mulig å se på disse mobilbildene, så har ikke hjemmekontor bare vært enkelt. Pus skal enten bryte alle regler, sove på fanget eller brystet, eller så skal hun løpe intervaller gjennom stua. Det er kjempegøy, og heldigvis er det veldig rolig for meg på jobb nå, så jeg har ikke måttet konsentrere meg 100% uansett.

dav

dav

Ha en fin dag!

6 thoughts on “Hjemmekontor

  1. Så greit å ha hjemmekontor! Jeg også hadde det en periode når jeg jobbet på nett, å jeg syns det var så behagelig. Ser ut som om hun trives da hvert fall, å det er jo det viktigste! 🙂

  2. Maiken Johnsen: Nei, det skjønner jeg! Det er veldig luksus 😀 Det er mest praktisk å være på jobb, men i slike unntakstilfeller, så er det perfekt 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top