To do-list: Uke 38

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag!

I dag har jeg hatt 50/50 hjemmekontor og vært på jobb, for å gjøre overgangen for katten litt roligere. Hun er så gal at jeg tror det er greit å ikke være åtte timer borte fra henne i strekk de første dagene. Heldigvis har jeg en jobb som syns det er veldig greit at man tar noen dager hjemmekontor innimellom, så det ordnet seg. 

Dette blir enda en uke på rad jeg har gledet meg lenge til, faktisk helt siden mars! Jeg skal nemlig på Kamelot-konsert og feire bursdagen til broren min. Det blir kjempestas å møte alle vennene hans, og også endelig få se Kamelot live for første gang. Da skal jeg i samme slengen overnatte hos mamma og pappa, så det blir jo veldig koselig. 

I tillegg skal jeg ha fredagen heeelt for meg selv, siden Øystein skal bort, og det gleder jeg meg faktisk veldig til. Det er gøy å være alene i leiligheten, da pleier jeg å sette på en Disneyfilm med mange sanger, eller eventuelt Mamma Mia, og synge med på alt! 

Og for deg som følger min ukentlige gjøreliste, slik ser den ut:

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Rydde kjøkkenskap

✓ Rydde kjøleskap

✓ Vaske vinduer

 

 

 

Ha en veldig fin uke!

8 thoughts on “To do-list: Uke 38

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top