Nytt familiemedlem

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag kom vi hjem fra en helt fantastisk tur til Fredrikstad, og vi har med et splitter nytt familiemedlem! Hils på lille Luna. Hun er 12 uker, veldig tøff, hyperaktiv og ekstremt sjarmerende. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er vanskelig å få blogget, for hun skal helst ha oppmerksomhet hele tiden nå. I tillegg gjør hun alt hun ikke har lov til å gjøre, så jeg har allerede måttet kjefte en del, haha! Litt av ulempen med at hun er så lite redd er nettopp det at kjeftingen min har veldig lite effekt, men med tålmodighet skal det nok gå veldig bra! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hun har foreløpig ligget stille i ca. 10 minutter, så nå krysser jeg fingrene for at hun sovner igjen snart. Hun er jo nødt til å være tom for energi om ikke så lenge? Og etter hver gang hun gjør noe ugang, så kommer hun opp i fjeset mitt og maler, så jeg blir jo bare mer og mer sjarmert.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja, nå la hun seg akkurat malende i armkroken min, så nå er det bare å krysse fingrene for at hun blir liggende der en stund, så hun får seg litt søvn og jeg litt ro. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God søndag!

16 thoughts on “Nytt familiemedlem

  1. Så fin, med passende navn! <3 Haha, har du skaffet en bengal så må du regne med at det blir full rulle mange år fremover, de har energinivå til tusen 😛 Så gjem unna frittsående ting du er redd for, greit å begynne tidlig med å kjefte for bedre lynne med andre ord, så bare fortsett sånn. Tror dette blir bra jeg! Congrats med ny pelsbaby!

  2. Geekian: Haha, ja! Her kjeftes det! Hun er så herlig, for hun får sånne ulike bolker med humør. En halvtime er hun helt bajas og skal gå så mye på bordet som mulig, spise alle blomstene og leke med ledninger, selv om jeg roper “Nei, fy!!”, og neste halvtime er hun baare kosete og gjør ikke noe galt, og så er hun hyperaktiv og løper fram og tilbake i rommet. Det er gøy med ny baby 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top