Store pakker på døren

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig kom de siste tingene vi trengte før vi overtar katten om tre dager! Jeg ble litt redd for at det ikke ville komme i tide, og vi måtte kjøpe dobbelt opp med kattemat og kattesand, men det slapp vi heldigvis. Jeg fant en så bra dyrebutikk på nett, som selger veldig billig katte-mat og -utstyr, sammenlignet med noen andre steder. Så jeg slang like godt med litt andre ting når jeg først kjøpte for så mye at det ble gratis frakt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I tillegg kjøpte jeg jo masse juledekor og gavepapir på salg på Panduro, og denne pakken kom faktisk også i går. Så det har nesten vært julaften for meg, med så mye gøy å åpne! Jeg elsker å få pakker i posten, for man har hatt tid til å vente på tingene og glede seg til de kommer. I tillegg er det ikke alltid man husker nøyaktig hva man bestilte, eller hvordan tingene ser ut, så det er alltid like spennende!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, den store posen med mat får alt annet til å se bitte lite ut! Men det er en 10kg sekk med tørrfór og den klorepinnen ved siden av er hvertfall 70cm. Så der har du målene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

You’ve got mail

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pakken fra dyrebutikken kom helt til døra, så servicen var det ikke noe å si på heller. Nå gleder jeg meg bare til å gjøre i stand alt av sand, mat og leker, slik at katten kan føle seg hjemme med det samme hun kommer hit! Greit å ikke styre med det på søndag når vi kommer hjem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg må også påpeke at jeg kjøpte gavepapir for 6 kr per rull på nettbutikken på Panduro, det er grunnen til at jeg er så altfor tidlig ute med det, haha! Vi snakker 10 ruller med nyydelig innpakningspapir for 60kr her. I tillegg til masse annen kul og billig pynt! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en sykt god helg!

6 thoughts on “Store pakker på døren

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top