Interiørtips: Få naturen inn

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var aldri et barn som egentlig likte å plukke blomster. Jeg syntes det tok så lang tid og det var kjedelig, men jeg gjorde det en gang i blant for å score litt poeng hos mamma (og for å få skryt) (ja, jeg var en sånn). Heller ikke i voksen alder syns jeg det å plukke blomster er veldig gøy, og blir veldig fort lei. Derfor er dette her et genialt tips: 

Pynt hjemmet ditt med bare små, enkle kvister, strå, busker, gress og annet spennende som vokser vilt i veikanten. På vei hjem fra jobb i går trengte jeg bare å ta en titt rundt meg og vipps hadde jeg alt jeg trengte for å pynte opp hjemme. Det trenger nemlig ikke å være store blomsterbuketter for å være fint. Noen ganger er det enkleste rett og slett det beste.

Finn et gammelt syltetøyglass og putt litt kvist og bregner i, så har du bordpynt eller dekorasjon til hyllen. Noe som er eget, personlig og annerledes, fordi du har plukket det helt selv. Og det beste er at når det visner kan det hende det til og med ser enda bedre ut! Tørkede busker og sånn kan være like fint, om ikke finere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Beklager forresten for at jeg ikke vet hva noe av det jeg har plukket faktisk heter, bortsett fra et par blåklokker og strå. Post gjerne en liten kommentar under her om du kan hjelpe meg med å plassere det jeg har plukket, så skal jeg få det inn i blogginnlegget her.

8 thoughts on “Interiørtips: Få naturen inn

  1. Så utrolig fint det ble! Å godt å se noen er veldig lik meg. Om jeg skal ha blomster så handler jeg de heller inne, å jeg kjøper også kongler for å pynte opp på et decor fat enn faktisk å plukke de ute i naturen! 🙂 hehe Hvor har du kjøpt den rosa vasen hen? Den var så nydelig <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top