Busy learning stuff

Akkurat nå skal jeg på Teknologidagen i Telemark, en konferanse jeg og min bedrift har vært med å planlegge og arrangere! Det er så gøy og spennende, og vi lærer masse om ny teknologi, nye betalingsløsninger, IKT-sikkerhet og om forretningsdrift. Det er kult å være en del av noe så stort og nytt, og vi håper denne konferansen kommer til å slå an. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er kjempegøy å få slike muligheter på jobben! Det å være med på å skape noe og å bidra til aktivitet i regionen er noe jeg føler meg veldig heldig som får lov til. Jeg gleder meg veldig, og ser fram til å bli enda rikere på ny kunnskap! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin dag!

8 thoughts on “Busy learning stuff

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top